Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 8 april 2013

Solen skiner...


Helgen har bjudit på finfint väder...verkar som om våren lurar i faggorna !!


I fredags var vi en sväng nere på Mimma´s och lite afterwork..Tyvärr var det väldigt lite folk, vi får väl hoppas att de kryper ur sina skal nu när våren är på g och¨då är det vara ett måste med afterwork.


Lördagen rivstartades med ett träningspass, 80 min Piloxing...ajajaj vad det kändes i kroppen ! Jag hade nästan glömt hur skoj men också hur jobigt det var med piloxing. Jag har ju inte varit på det passet på ett bra tag eftersom den ligger så tidigt och det blir svårt att hinna dit efter jobb men,  "huwa" vad kul det var...får kanske lägga om min arbetstid.  Efter träningen var jag helt slut, fixade lite hemma, men framåt kvällen tog det stopp, och jag somnade som ett litet barn i soffan.

Vaknade med huvudvärk och rejält täppt i näsan, bara att kurera sig huvudvärkstabletter och nässpray så var jag igång igen. Pågarna och deras fina tjejer kom hem på middag på eftermiddagen,  Åhhh vad mysigt det är att ha dem samlade här hemma. Johan och Hanna hade båda hundarna med sig...JA, Johan har också en hund nu, Tilda enl 8 månaders Jack russel tik, bedårande söt. Tanken är att Tilda skall hålla Johan sällskap i lastbilen, om det är okej med hans arbetsgivare.


Typ så här ser hon ut Tilda

Poppis och Diesel kommer jättebra överens, däremot tyckte inte Poppis om lilla Tilda. Han jagade henne runt hela huset och lappade till henne med tassen så hon pep...Awww lilla Tilda...dumma Poppis !
Så länge vi hade Tilda i famnen så gick det bra.



Måndag morgon.....Superförkyld sååå ledsamt !!!
Träningen får stå tillbaka för denna förbaskade förkyldning.

Patrik är iväg på utbildning i Danmark och kommer inte hem förrän på onsdag, så jag har några dagar att hinna pigga på mig ,tills han är hemma igen...heeeela långa soffan för mig själv hihihi



Ha en fin dag alla goa vänner !

P & K
S

Inga kommentarer: