Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 29 april 2013

Härlig helg

Då var jag tillbaka igen vid tangentbordet  :)
 
Helgen har gått med rasande fart, i fredags var finaste Syster Annette och Peter här på kvällen en stund, lite gott vin och gott snack :)
 
På lördagen var det som sagt dags för "Vårfesten", den där man inte vill missa. Jag kan inte säkert säga hur många år vi haft nöjet att bli bjudna på denna tillställning, men det är säkert  10:e  i allafall.
Årets tema var "Disco" . Så himla kul att se att så många verkligen hade ansträngt sig när det gällde klädvalet.
 
Här kommer några foto från lördagen :
 
Gänget samlat innan avfärd hemma hos Fredrik och Lousie på fördrink
Från Vänster_
Louise, Magnus, Perra, Jag, Malin, Dan, Patrik, Fredrik och Petra



Ohhh så granna vi är :)


Roger, Helene och Patrik 


Mums filibabba det smakade mer Helle Belle


Jag och mannen Rockar loss på dansgolvet

Puss på dig min Älskling

En kvalalkad av foton

Mmmm så gott det är..korv m bröd och mjölk !!


 
 Söndagen bjöd på underbart väder och här kopplade jag av minsann
 
 
 
Tack för en som vanligt trevlig fest!
Öm i håret och blåsor på fötterna precis som det skall vara dagen efer en supertrevlig fest.
  


Ny införskaffat till vår lille buse Poppis :

Gött med egen hängmatta
 
 
Här trivs jag
 
P & K
S
 
 

Inga kommentarer: