Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

fredag 26 april 2013

Hoppla... då var det fredag igen !!

Uppdatering på veckan !!



Gäsp... redan måndag...som ni kunde se i förra ilägget fyller min fine son Andy 26 år idag "Hipp Hipp", Jisses vad tiden går fort tycker int det ar så längesedan han var liten plutt... Idag är det träning som gäller . Dubbel pass,  Body Pump och sedan Combat ! Vilka pass fulla med energi... Wiii !!!



Vilken tur att det är min träningslediga dag idag...Shit vilken träningsvärk !!! Jag har inte varit på "Pumpen" på nästan 3 veckor och det känns verkligen...Aj Aj snacka om att träning är färskvara ...men det är ändå en skön känsla att ha träningsvärk !!





Ja över puckeln mot torsdag, nytt pass Comat idag. Jag säger bara MARIE...vilket underbart pass !! Helt utpumpad efter passet, Marie får mig verkligen att ge allt.. och lite till !!




Grattis säger vi till Johan som idag klarade teori provet till MC !!

Torsdag... Yeahhh idag var det dag för Kick & Box pass,  så himla kul...var helt darrig i armar och händer efter passet, gav järnet idag också :)





Ja då var de fredag igen !!
Underbara fredag, ikväll blir det hemmamys och Annette oh Peter kommer över ikväll. Lite god mat och litta gott vin till det :)

Imorgon väntar den årliga "Vårfesten" i år med tema Disco !!


P & K
S


Inga kommentarer: