Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 6 januari 2013

Nyår

Grattis Älskade Syster på födelsedagen !!


Nyårsafton var i år hemma hos Annelie och barnen. I år hade vi några nya ansikten med, Camilla, Sille och barnen (Elliott och Milton) , Kim och hennes grabbar (Isak och Noa)
Maten hade vi beställs hos Sille på Millenium och den smakade utsökt !!
En mycket trevlig och stillsamt nyårsfirande i goda vänners lag.
Mina nya julklappar som jag fått av Andy och Emma, urtjusiga !!
Elliott tyckte det var spännande med tomtebloss
Fina Frida och jag...kisar i den starka ljuset från blix´ten
Vissa blir ju aldrig vuxna  Ha Ha...Annelies brevlåda
blev snabbt tom på post
Efter smällandet av raketerna somnade Frida sött !
Camilla, Pärra Annelie och Patrik i bild
Jag kan minsann också...Tomtebloss :)
Sille riggar raketerna
Gott Nytt År
Tina och Frida
Tjejligan..från vänster:
Kim, Camilla, Helene, Annelie Jag och Tina

Gott Nytt År !!
P & K
S

Inga kommentarer: