Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 8 januari 2013

Back to basic

Ja då var man tillbaka i gamla gängor igen, första arbetsdagen i går. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, jag hade och göra så dagen fick verkligen fort.

På kvällen var det dags för träning igen, först ett tungt Body Pump pass och sedan ett enormt energi laddat och kul Body Combat pass, det var nästan så det slog gnistor !!
Både Ann-Sofie och Marie var med och tränade, de brukar ju annars vara de som står som instruktörer, så det blev lite extra fart igår. Ylva höll i båda passen och som vanligt gjorde hon det med bravur.


LCHF -  Ja, nu är jag igång med detta....och igår blev det Kasslergratäng med broccoli - Så himla gott !! Idag blir det Biff med bearnaissås ! Vi får se hur det funkar ihop med träning, jag följer i allafall mitt program via "matdagboken" med mat och träning så får vi se hur kroppen reagerar.


P & K
S

2 kommentarer:

åsa.p sa...

Det kommer gå bra med lchf gott och mättande:))

Sussie sa...

Ja Absolut...No doubts !!
Kram