Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 1 mars 2012

Zzzzzz


Jag sover som en "hossa" nu !!
Aldrig har jag förut haft problem att sova om nätterna.
Men nu !! 
Det är hopplöst, jag vänder och vrider på mig hela tiden och kommer inte
till sömns förrän klockan är mellan 2-3, ..så det blir inte så många timmars sömn.

En känsla av oro, det liksom kryper i kroppen,
jag kommer inte till ro.

Ja...jag har provat att räkna får också ja..  Ha Ha som om det skulle hjälpa, Nope !


Nä jag tror detta beror på saknaden av Rocky och den trygghet ,
och lugnet han spred i huset.
 Även om han aldrig gjort en fluga förnär, så har han ändå funnits här och
jag vet att han hade försvarat oss om det hade behövts.

Jag kan fortfarande höra hans andetag, höra hur han skäller och
springer i sömnen, och hans tassande i huset.

Jag blir så ledsen,  känner hur gråten stockars sig och ögonen
svämmar över.
Jag vet att det kommer bli bättre med tiden, men
det kommer ta lång tid innan jag kommer på rätt köl igen.

Jag visste att saknad skulle bli stor, men att saknaden kunde
bli sååå stor, Nej det kunde jag inte föreställa mig.

Oj Oj Oj ...vad du är saknad min fin vän !


P & K
S

Inga kommentarer: