Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 25 mars 2012

Lite från helgen...

Fredag
Härliga fredag var kommen och det blev köpe mat idag och en lugn och fin hemmakväll med lite förberedelser och planering inför Max skidresa.

Lördag
Lördagen började med städ och tvätt, sen for jag in till Malmö-Stadium och ekiperade Max inför skidresan. Bakom mig i kön på Stadium hörde jag en bekant röst...o man funderar ju, vart har jag hört denna rösten förut ?? Det var minsann min fd arbetskamrat Petra som jag inte sett på många år, kul att se henne, mannen och barnen.....jisses vad stora de blivit !!  Anna-Johanna 15 och Eric 11 år Ja tiden går !!
När jag var klar, var det bara att trampa plattan i mattan och köra till hem igen och då till Vanningen där Max spelade match...Patrik stod i kiosken !! Hyfsad match som slutade 4-4.
Efter matchen bar det hemmåt för att förbereda lite mat och hjälpa Max att packa. Vi sa hejdå till Max vid sex tiden då han gick över till Lucas (som han skall resa med) för att sova över eftersom de skall åka tidigt på morgonen.
Dags för oss att fixa till oss för kvällens partaj - Törringe - Lasse Stefanz  (Ha Ha..jo det är sant) först hem till Eva-Lena och Leif på en fördrink (Annelies föräldrar) sedan iväg !
Det blev en trevlig kväll (trots musiken), Annelie var uppe på scen med Lasse Stefan - Tyvärr var det inte någon låt som hon kunde texten till vilket var jätte tråkigt hade varit kul att höra henne sjunga. Några bilder följer här !!
Tina, Anna och Tobbe
Stefan och Bärgar Rogge
Nikola, Annelie, Tobbe och Åsa
Wow..vilka puddingar !
Här är lilla Jag
Fina Helene och Pärra


Tre glada brudar... Feeling hot hot hot !!

Annelie och Lasse Stefanz him self
Söndag

Härliga söndag, Solen skiner och det är riktigt varmt i solen.
Vi började morgonen med en god frukost sen gick vi ut i trädgården och förberedde
poolen inför vår och sommarbad.
Vi satte upp taket till paviljongen och satte loungen på plats.
Nu väntar vi bara på den riktiga värmen.


Lasse och Lena tittade föbi på en fika, sedan var det dags
för mig att sticka i väg och träna.

Alltså sammanfattat en riktigt go helg !

Ha en skön vecka !

P & K
S

Inga kommentarer: