Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

onsdag 28 mars 2012

Wiiiiii...

I går när jag kom hem låg där ett brev från sjukhuset...
hjärtat börjar slå så där lite extra snabbt, känner en oro i kroppen.
Har ju varit med om detta förut med negativa besked.
 
Jag öppnar brevet !!
Nä,  jag sliter upp det...och försiktigt
börjar jag läsa.....
 
 
" ditt cellprov har nu analyserats
och cellprovet var helt normalt "
 
 
Wiiiiiii !!!!
 
 
 
Av någon konstig anleding börjar jag tralla på denna låt.....
 
 
 
Vi går hela vintern och känner oss så frusna
Längtar till den sol, som försvann i fjol
Plötsligt smälter drivan, allting börjar knoppas
man kan börja hoppas, det blir vår i år
 
Vilken härlig da´ lalalala,
man blir härligt gla´ lalalala
Hela livet ler, kan ej önska mer
Alla pojkar små, blir söta då
Över hela stan, Solsken hela dan !!
 
Lyssna här:
 
 
Oj Oj så glad man kan bli !!
 
P & K
S
 

Inga kommentarer: