Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

onsdag 7 mars 2012

Härlig trötthet

Igår körde jag dubbel pass, först Piloxing och sedan Body Attack.
Helt slut och genom svettig efter första passet, men det var bara att byta kläder
och på det igen...Nååågot trög start blev det på Attacken men vips,  
så var man inne i andra andningen, och det var bara att ånga på....men fatta
vad trött jag var när jag kom hem !!



Patrik hade lagat middag eftersom jag inte hann hem innan träningen ...
maten stod på bordet när jag kom hem (vardags lyx) så det var bara att sleva in
och det behövdes minsann.....Tusen Tack Älskling !! 
I morse var jag och lämnade nya cellprover på mödravården...
Usch nu skall jag gå och vara orolig igen. 
Det tar 4-6 veckor innan jag får svar. Jag hoppas sannerligen inte att det finns
 några "monster" där nere denna gången.

Nä usch och bort med dem !!!


P & K
S


Inga kommentarer: