Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 15 mars 2012

Träningsvärk..




Tusan vilken träningsvärk jag ligger inne med
I går körde vi HELA nya releasen, nr 51 på Combaten och den
är såååå jobbig...puls puls puls.....inte en chans att hämta andan,
men så rolig !!  Idag var det dags för Piloxingen och den är ju jobbit på sitt sätt också,
puls, styrka, cardio, pilates och boxning allt i ett...Gillar detta passet skarpt men jag har
ju så dålig balans och det är ganska mycket balans,
men det blir bättre och bättre så klart.
Jag har fått en förfrågan om att gå en kurs som Piloxing instruktör...
och många glada tillrop har hörts.
Min fina instruktör Marie, tycker att jag är som klippt och skuret för detta och att jag
fixar detta hur lätt som helst !!
Själv känner jag mig inte helt redo än, måste förbättra min
styrka och balans  i pilates delarna på passet,
 själva boxdelen har jag inga problem med.
Ja det tål att tänkas på minsann.


I morgon är det

Wiiiiiiiiiiiii....sen kommer lördag och Tylösand  !

P & K
S


1 kommentar:

Cecilia sa...

Go for it!! Du kommer fixa det galant! Kram Cecilia