Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 22 mars 2012

Hektiskt.....

Ja hektiskt blir det när man är ensam hemma.
Patrik är på tjänsteresa så i dag fick jag köra racet själv.

Kl 16:30  Hem direkt efter jobb....(bensin lampan lyser) hinner inte tanka !
Kl 17:00  Skala potatis. förbereda för pannbiffar...(löken slut)
Kl 17:20  Byta om till träningskläder..(.oups glömde byta från brillor till linser, upp igen)
Kl 17:25  Skriver en lapp till Johan, ber honom sätta på plattan till potatisen Kl 18:45
KL17:28  Springer till bilen, kör till gymmet (hittat ingen parkering)
Kl 17:38  Hinner precis logga in mig på gymmet...Är man sen får man prick,  och vid 3 prickar gäller avstängning från bokningen, vilket innebär 80.- i böter för att låsa upp spärren.
Kl 17:45  Fix färdig för träning, väntar på att bli insläppt i salen.
Kl 17:50  Träningen börjar....Jobba Jobba Joooooba !!
Kl 18:50  Träningen är slut...och jag med !
Kl 19:00  Står och steker mina biffar - Fixar till såsen -  Potatisen kokar (Bra jobbat Johan)
Kl 19:20  Sätter oss till bords och äter, pannbiff utan lök ...blev hur gott som helst, barnen äter som tusan.
Kl 19.50  Vi hjälps åt att duka av ( Jo då de kan, grabbarna)
Kl 20:15  Dusch
Kl 20:40  Chill i soffan med datorn
Kl 21:00  Revenge börjar
Kl 21:08  Patrik ringer (mitt i Revenge) Samtal snabbt avklarat :)
Kl 22:00  Bloggar lite
Kl 23:23  Bloggat färdigt


Ja så här såg min dag ut !!
Natti Natti

Hoppas ni haft en fin dag !

P & K
S

2 kommentarer:

åsa.p sa...

När hann du tanka då??? Kom du till jobbet idag;-)?

Sussie sa...

Ha Ha...körde på ångorna !!