Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 22 mars 2012

Utmaning....

Då var det min tur. Utmaningen kommer från Bästa Cicci.


Vad gjorde du för tio år sedan ?

Oj Oj...nu måste jag tänka !
Precis flyttat och köpte huset vi bor i nu.
Jobbar fortfarande på Laserstans.

Vad gjorde du för ett år sedan ?

Då var vi i som mest uppe i planeringarna inför poolbygget, jobbigt men spännande.
och bra blev det !
Slutade RÖKA !!!

Vilka fem snacks gillar du ?

1. Chrunchy Ostbågar
2. Ostbollar
3  Gratinerade krustader fyllda med.......just det OST
4 .Dessert ostar
5. Nachos cheese

Tokig i ost...det e jag de :)

Vilka fem låtar kan du hela texten till ?

1. Änglahund (så klart)-  Hasse Andersson
2. Utan dina Andetag - Kent
3. Thats what love is all about - Michael Bolton
4. Ängeln i rummet - Eva Dahlgren
5. Thank you for loving me - Bon Jovi

Säker några fler....typ,  In the Getto, Oha hela Natten, Inatt e jag din, Michelangelo listan kan göras
lååååång !!

Vilka fem saker skulle jag göra, om jag plötsligt blev mångmilionär ?

1. Ut och resa och ta med mig mina nära och kära
2. Placera lite pengar
3. Cancerfonden skulle få ett rejält bidrag
4 .Byta bil
5 .Rusta upp "Landet"

Vilka är min  fem dåligaste vanor ?

1. Ligga kvar alldeles för länge i sängen på morgonen när det är arbetsdag.
2. A- brunnar - Ha Ha... Ja Cicci, jag känner samma obehag och måste dunka
    ryggen 3 ggr när jag gått på dem
3. Bilnyckeln - Ha Ha...samma där ett extra tryck för att kolla mig själv.
4 .Knivar, gafflar och skedar snyggt och prydligt i lådan när jag tömt diskmaskinen
5. Att tillslut alltid plocka upp efter "barnen" trots att jag tjatat tusen ggr

Fem saker jag gillar att göra

1. Umgås med familjen och vännerna
2. Träna
3. Köra MC
4. Sola och bada
5. Resa

Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa

1. Garbadin byxor
2. Harems byxor
3. Skotskrutiga byxor
4. Äkta Päls
5. Sandaler

Vilka är mina fem favoritleksaker

1. Mobilen
2. Datorn
3. Motorcykeln
4. Bilen
5. Mina fina Piloxinghandskar

Fem personer som jag skulle vilja se göra denna utmaning


Åsa, Caroline, Sara, Jessica Lj. Pernilla upp till bevis!


Tack för mig !

P & K
S

Inga kommentarer: