Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 4 juni 2013

Ryggproblem...

I igår var jag hos Osteopaten med min krånglande rygg. Jag tror han gick igenom varenda liten del på kroppen från topp till tå. Han tryckte och bände och drog och det knakade lite här och där.
Efter många om och men kom han fram till att mitt ena ben var 10mm kortare än det andra, min bröstrygg hade spänningar över revben och musklerna var hyperspända. i ryggslutet hade jag några diskar som buktade....Ja Ja detta har du gått med länge förstår jag, ja vi skall nog klara ut detta också sa han. Han, ja han heter Torbjörn Bryde och håller till här i Vellinge och bästa Syster var hos honom med sin rygg och den fixade han, så detta skall nog också gå vägen för mig med.
 
Jag ordinerades att inte träna på 2 veckor, men jag fick motionera i form av powerwalk och löpning om det kändes bra och var smärtfritt men inte min vanliga träning !!
Idag var jag ute på en liten löprunda.....det e ju sååååå himla tråkigt. Trots musik i öronen kändes det som en evighet innan jag var tillbaka igen och då hade jag varit ute i 25 min.... Hoppas Hoppas att ryggen ger med sig snabbt så jag kan komma igång med min ROLIGA träning igen.
 
Nu är det bara en dag kvar sedan skall vi till Kopenhavn och se BON JOVI !!!
Skall bli så himla kul !!
 
Go Jovi Go !!
 
P & K
S
 


Inga kommentarer: