Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 9 juni 2013

Bon Jovi

Äntligen dags för konsert med Bon Jovi !! Vi startade dagen med sol och bad hemma hos oss, stereon gick varm med en massa godingar med Bon Jovi. Vi lunchade här hemma och sedan tog vi bussen in till Centralen där vi hoppade på tåget till Köpenhamn.
 
 

 
I Köpenhamn var det bara att traska på....vi gick och vi gick och vi gick..

Istedgade var vi också och promenixa på ;)

....och vi gick !


Trötta i fötterna kom vi äntligen fram till "Parken" och in på arenan i god tid innan konserten skulle börja...Cool scen vill jag lova...Se så stark jag e :)




Två förväntansfulla grabbar

Efter allt promenerande vilade vi benen inne på arenan


Förbandet "Jens Marni" började spela vid 20 tiden och vid ca 21 kom dom in på scen BON JOVI "Because We Can Tour"  !!!!


 
 





 
I denna tjejens ställe skulle nog många (med mig) vilja vara,
vilken lycka !!
 

Glada miner Javisst !!!!

Här rockar jag loss !!  Jovi Jovi  Jovi !!!
 
Det var verkligen en superbra konsert med många godingar från förr blandat med de nya hitsen, den enda låten jag saknade och hoppades få höra var Bed of  roses som tyvärr han inte spelade men gladeligen började vi vandra tillbaka mot centralstationen igen...Jisses vad benen värkte och fötterna ömmade efter nästan 5 timmar i lodrätt läge ! TAXI.....Vi behövde ju 2 st för att få plats alla...Perra och töserna tog den första som stannade och Helene. jag och Patrik väntade på nästa bil...Vips så stannade en "TucTtuc" och vi hoppade gladeligen på...mot Centralstationen !! Ha Ha Ha som vi skrattade hela vägen.......
 
 
Kul att åka TucTuc
Framme på Centralen !
......tills vi skulle vi betala.....kan säga att det blev det dyraste cykelturen någonsin...400 dkr
men de var det värt :)
 
P & K
S
 

Inga kommentarer: