Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 27 juni 2013

Ny läkare...

Igår var jag hos Dr.Bonde i Höllviken för bedömning ang. min rygg. Beslutet blev en remiss till Trbg för magnetröntgen av ryggen, inget kul besked men skönt ändå att det blir av...lite positivt i det hela är att det var fritt fram för träning i den mån det känns okej...bara jag sätter begränsning för vad hur ont det får göra.
Ni som känner mig vet att min smärttröskel är gaaanska så hög.
Ja, sagt och gjort,  bokat träning lördag och måndag så får vi se hur det känns i ryggen efter det.
 
Imorgon skall jag tillbaka till min Osteopat, får se vad han säger då.
 
 
Fredag i morgon och tjejmiddag hemma hos "Qvinnsa" Åsa...Trevligt....attans bara att det krockar med Music Quiz på Gästis,  men men, det kommer säkert fler Quiz.
 
P & K
S
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: