Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 2 juni 2013

Helg ....

...har bjudit på mestadels fint väder. I fredags kom Adam (Hannas lillebror) hit och skulle stanna under helgen för att umgås med Max. Johan körde honom hit och även han stannade på em och kvällen så det blev både bad och grillat på kvällen.
 
Lördag...morgonen startades med ett pass på EC - Combat Nya releasen - Skit Kul !! därefter blev det ett dopp i poolen...sååå himla skönt !!
 
Badleksakerna har kommit också kommit fram
 
Sååå njutbart !!
 
Japp, då var nätet på plats !
 
Även poppis var ute i går !
 
Poppis på upptäktsfärd
 



 
Hit på Akropolis blev vi bjudna att käka tillsammans med Finaste Syster och Peter. Trevlig resturang med god mat. Jag åt Halloumi till förrätt och Souvlaki till varmrätt, efterrätten blev en Pavlova.
Efter maten tog vi en premenad ner till Bishops Arms och där tog vi en drink och tog sedan bussen hem. Väl hemma i Vellinge gick vi en runda ner till Gästis för att sedan vandra vidare till Mimmas.
Vi pratade om midsommar och plötsligt kom det ju fram att Annette inte ännu hade badat i vår pool och därför låg risigt till för att åka i till midsommar - Det blev ett natta bad efter detta och där med tror kära syster att hon är safe - man kan aldrig veta kära du :)
 
Tack käraste syster för en mycket trevlig och händelserik kväll !!
 
Se vilken stil hon har,  syster min !!
 

 
Ja se där ja !  Här badas det mitt i natta !!


Söndag och inte riktigt lika gott väder som igår. Patrik, Max och Adam....skruvar moppe
 
Eskil på jobb hade rabarber med sig till mig i fredags och igår blev det en rabarberpaj,  och i dag blev det rabarberkräm, gott med rabarber !!
 
 
P & K
S
 
Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Netties sa...

Hahaha inte såg jag att du var framme och föreviga mitt svan...eller rättare sagt kråkhopp!! Tack själv älskade syster för en rolig och händelserik kväll :-) Pok