Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 25 juni 2013

Mycket att uppdatera....födelsedagskalas midsommar mm

Ja, nu har jag legat på latsidan vad det gäller att hålla er uppdaterade på bloggen, men det har varit fullt upp och har inte haft tid att följa upp, försökrt att ta vid där jag slutade mitt förra inlägg.
 
...då var jag här igen...ja hos osteopaten då menar jag. Fortfarande ingen förändring åt det bättre hållet, tvärt om har jag mer ont nu och när jag var där i torsdags (den 20:e) kunde han inte behandla mig för det gjorde för ont, misstänkt inflammation och Voltaren 3 ggr om dagen i 1 vecka, samtidigt som han har remitterat mig vidare till en annan läkare som skall bedöma och ev. skicka mig vidare på magnetröntgen. Ringde dit direkt är jag kom till jobb och fick tid den 26:e samt så har jag ett återbesök hos Osteopaten den 28:e. INGEN träning alls nu tills efter dessa besöken.
 
20:e Juni 1998 då föddes Max som idag blir 15-år
 
Hipp Hipp Hurra för Max idag !
Stort Grattis mitt hjärta !!
 
 
Midsommar i morgon....det har varit mycket att stå i under veckans gång och även idag då.
Sätta upp tält, fixa bord och stolar, handla, städa, fixa presenter mm.
 
21:e Juni
Grattis till Hanna som i dag på självaste midsommarafton fyller 20 år
Stort grattis Snäckan !!
 
 
 
Midsommar afton avlöpte precis som det brukar, mat, lekar, mera mat, mer lekar, ännu mer mat och ännu mer lek, och lika trevliga gäster år efter år!
 
Midsommar 2013 i bilder !
 
 
 
 


Helene smyger undan för en liten stund i fred :)


Bäste Svärfar


Perra myser i loungen




...fler som ville sitta och mysa !


Presentöppning


Mina fina svärdöttrar Hanna och Emma


Titta vad jag hittade - Tilda på jakt efter lite tappade rester


Hej och Hå alla Glada !


..mer paketöppning, verkar som om någon varit snäll


Svärmor och Mirjam
 
Jag och finaste Caroline


Min Älskade syster och jag


Min Älskade bror och jag


Viktor, Hanna och Emma njuter i solen
 


Hallååååå !!  Ja jag ser dig :)

Dags för volleyboll match....

...vilken vanns av de yngre förmågorna


 
Dagen efter är så alltid inte lika rolig...himla tur att man plockade undan det mesta efter att sista gästerna gått hem...dvs vid halv 3...då vet man att gästerna har haft en bra kväll !!
Jag stöp i sängen kl halv 4 och somnade trots mannens snarkande bredvid...då e man trött :)
 
Tack alla för i år, lika trevligt som alltid att ha er alla här, dock saknades ju representanter från "Växjö" i år, eftersom de fick en liten prinsessa ( nr 2) för bra någon vecka sedan (13:e Juni)  valde dem att vara hemma och ta det lugnt, vilket var ett klokt val :)
 
 
P & K
 

Inga kommentarer: