Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 8 november 2012

Veckans "BRAUA" och "DÅLIA"

Dagarna bara rullar på...hinner liksom inte riktigt med.



Jag har i alla fall hunnit med att fixa farsdagspresent, så det är veckans "braua".
Veckans "dålia" Tiden...tiden räcker inte till.

Hur skall jag då hinna med...
Tanken slog mig att slå av på träningen lite - köra fler dubblapass fast färre dagar istället, det tål att tänkas på, men det blir svårt att få till det för passen ligger inte i anslutning till varandra förutom på måndag då Pump efterföljs av Combat vilket är en utmärkt kombination av styrka och kondition. Kanske jobba lite mindre...ja men då tryter det i kassan !! Hur man än vänder sig har man rumpan bak eller hur, bara att gilla läget och kämpa på, tummen upp för det då !




På söndag kommer alla barnen med sina respektive hem och äter kalkon med oss,  så ni vet vart jag befinner mig hela den dagen...allstå i köket, för det tar ju lite till att tillaga, fast det är det värt för det är ju så gott !! Skall bli härligt att träffas och rå om alla, nu när de är utspridda i Veberöd och i Skivarp !



P & K
S

Inga kommentarer: