Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

onsdag 14 november 2012

Tjej-träff

Igår träffade jag mina goa fd arbetskamrater igen.


Jessika och Laine
Bilden tagen från Patrik´s och mitt bröllop 2011


Jessika har flyttat till Östra Grevie till sin pojkvän, så det var extra kul igår att träffas och att få bekanta sig med hennes pojkvän Paul. De bor i ett sött litet rött tegelhus så där lite lagom ute på landet.
Jag älskar våra träffar och vi har så kul och ventilerar allt som behövs att ventileras, massor av goa skratt.
Vi löser det mesta och de som förblir olöst, tar vi med oss i tankarna tills nästa gång.

Watch out for the broomstick, Jessika :)

Just nu känner jag mig så tillfreds med mig själv, livet och kärleken..Livet är underbart !



P & K
S

1 kommentar:

Jessika sa...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vilken hemsk bild på mig Sussie :(