Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

onsdag 26 september 2012

Frustrerad - Spännande - Happy -

Frustrerad

Skit också !! 
Jag har fortfarande inte löst foto problemet än...jag får försöka på annat sätt...
minneskorts adapters kanske är lösningen !!

Spännande

Hur som helst...nu blir man kanske lite tv kändis på kuppen !!
Igår på träningen var ett team från TV 4 på plats för att göra ett reportage om en av deltagarna,
Jennie Walldén, som skall vara med i Sveries Mästerkock till våren.
Kul...kanske man fastnade på en snutt :)

Happy

Lilla söta Poppis har nu gjort sig hemmastad hos oss.
I går natt sov han i Patriks morgontofflor, sådana där
goa fårskinnstofflor menså fort sovrumsdörren öppnades på morgonen,
 hoppade han upp i sängen och ville mysa en stund..det är så mysigt att höra
honom spinna och må bra.

Busig.....ja om jag säger så här...Fullgas tills jag somnar !!
Ja så fungerar vår lille mise, men han är världens goaste.



Aww...så mysigt

Om jag gömmer mig kanske jag får ligga kvar

Hmmm..vad är detta för en maskin ?

Nu busar vi lite

Gäsp...Åhh så trött jag blir efter allt bus


P & K
S


1 kommentar:

Sussie sa...

Ja då, det är riktigt mysigt !!
Kan tro han e busig de lilla livet, full av energi :)

Kram