Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 9 september 2012

Lååååång helg..

Åsa hade en bild på oss som är tagen för läääänge sedan!! 
Tack Åsa...lånar den !!

Lägg till bildtext

Då var denna helgen också över. Max är fortfarande sjuk och får stanna hemma från skolan imorgon också. Patrik är på väg hem från Göteborg så snart är vi samlade igen...Nä men se där tittade Johan in och stack igen !
 
Vad har jag då hittat på i helgen då ??  Ja städat, tvättat, handlat, lagat mat, bakat, köpt nya blommor med andra ord inte gjort något särskilt annorlunda än jag brukar göra. Men...jag fick tid att gå igenom lite gamla bilder och gud vad har tiden blivit av...


































 
Många minnen !!
 
Minns du ??
 
P & K
S

1 kommentar:

åsa.p sa...

Ja gud ja visst minns jag,,,, tiden springer iväg men inte blir föräldrar äldre det är bara våra barn dom växer väl?!?;)) kramen här fick jag oxå en sjuk son och får ta och vara hemma i morgon