Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 30 januari 2014

Äntligen tid...

 Jag var ju i kontakt med Trelleborgs lasarett/ögonmottagningen för några veckor sedan ang. mitt problem...jag har ännu inte erbjudits någon tid, däremot har jag fått ett brev att de har 3 månaders väntetid och jag kommer att erbjudas en tid senare, Katastrof !! så här kan jag inte gå i 3 månader till.
 
Snacka om att vara lyckligt lottat, vilken tur att vi har kontakter som kan hjälpa till.
Patrik ordnade så jag fick en tid förra veckan hos optikern och igår ringde dem och erbjöd mig tid till ögonläkaren. Jag fick två tider jag kunde välja mellan 15:e och 22:a...Ameeeeeen... då är vi i Österrike ju !! Skit också, nu när de äntligen hittat tid till mig... söta snälla Jessica skulle försöka fixa det och återkomma.  
 
I dag ringde Jessica igen...6:e februari.. Wiiii jag tar den tiden !!! Så skönt att få konstaterat och förhoppningsvis då även få någon behandling för jag kan inte gå så här mycket längre till nu...börjar tryta på humöret också och det är inte bra och även blir ju även drabbad på jobb när jag inte kan se ordentligt. En vecka till sen vet jag förhoppningsvis vad som kommer att hända och så får vi ta det där ifrån.
 
 
Vädret... Usch nu har vi snö !! Både på längden och tvären, ja mest på tvären för det blåser ju som attans också, dessutom hatar jag att behöva köra när det är sånt här väder.
Men man fåt väl glädjas åt att alla barn har det kul i snön i alla fall.
 
P & K
S
 
P & K
S
 
 

Inga kommentarer: