Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 12 januari 2014

Lediga lata dagar är över..

 
 
 
Det har varit riktigt skönt att var ledig, det har varit välbehövligt. men nu är allt som vanligt igen.
Jobbar och sliter, fixar och donar och så lite träning på det, visst är det skönt att man har att göra.
Helgen har varit riktigt lugn, Patrik är iväg på Mässa i Munchen för att sedan åka vidare till Westendorf,  Österrike för skidåkning med kunder. Max och jag hade en skön fredag och vi la oss redan vid halv elva...hur skönt var inte det då !! I Lördags var Max med Johan och hans kompisar och körde gocart på Race House i Malmö sedan stannade Johan här hela kvällen (Hanna jobbade kväll) så det blev en riktigt mysig kväll. I kväll är de iväg och spelar fotboll (innomhus) och jag sitter här och uppdaterar allt som jag missat i min blogg så nuuu är jag ifall ikapp igen.
 
P &K
 
S
 
 

Inga kommentarer: