Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 4 februari 2014

Tiden går...

...men mina bekymmer består..Jaja det är snart torsdag och då hoppas jag på ett för mig positivt besked gällande behandling av mina ögon. Det får vara precis vad de vill bara det går att behandla fort. I morse när jag körde till jobb var de mycket mötande fordon och jag fick nästintill (läs borde) stanna bilen för att vila ögonen. Nä helt rätt jag borde inte köra vissa mornar !! men envis eller dum som jag är måste jag ju ta mig till jobb och att sätta sig på bussen är inget alternativ tar ju för sjutton nästan 2 timmar att ta sig till Svedala med buss och tåg !
 
En händelserik helg har det varit. i fredags var Patrik iväg på "klassträff" och Max var på Strandbaden 16+. Själv satt jag hemma och inväntade de båda...Ja Patrik klarar ju sig själv men Junior fick jag hämta kl 02 i Falsterbo för han missat bussen !!
Jaja han kom ju hem säkert i alla fall :)

Några glada Qvinns tjejer. Lotta närmst, A-C som blundar
Åsa därefter, mitt emot Carina sedan Annette och  Karin.
 
 

I lördags var det min tur,  en liten men tapper skara "Qvinns" träffades på "Riffet´s" Music Quizz i Trelleborg på Parken,  jättetrevligt och kul att se alla goa glada tjejer igen.
 
Söndag och träning, dubbel pass CX och Body Step - Två härliga pass som verkligen suger musten av en och man kan med gott samvete vila ut i soffan på kvällen !!
 
P & K
S

Inga kommentarer: