Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

onsdag 10 oktober 2012

Tjej kväll...


Igår ägnade jag min kväll åt mina fina fd arbetskamrater Jessika och Laine, och det gör jag mer än gärna.
Det är så himla kul att vi kan hålla ihop våra träffar, trots att vi inte längre jobbar
tillsammans, men det är så mycket annat som håller ihop oss.

När man tänker efter är det massor som vi upplevt och delat med varandra genom åren, både fantastiskt roliga händelser. likväl som väldigt tråkiga, vi stöttar varandra i vått och torrt.

Denna gången var det min tur, så vi var hemma hos mig.
Vi började med att käka som vi alltid gör,
Chicken Enchiladas och "snabb" Hallon/Lime cheesecake,
 till efterrätt, kaffe och te och litta girltalk.

Poppis var så klart med och busade hela kvällen.

Jessika har nu flyttat, och blivit sambo med Paul i ÖG (Östra Grevie)
Laine skall bli mormor för andra ggn...idel glädjeämnen !!

Dags för korten och de bjöd verkligen på tydliga kort ikväll, speciellt för mig... och JA jag skall tänka
på vad de talade om för mig , ja lovar jag skall
hålla ryggen fri från  "Backstabbers"




Nästa träff blir hos Jessika i hennes nya boning...spännnnnnande !!

Nöjd och belåten efter en mycket trevlig kväll,
 somnade jag i soffan, med en lika trött Poppis bredvid.

P & K
S

1 kommentar:

Jessika sa...

Åhh underbara du!! Och våra underbara träffar! Må de leva i 100 år till ;-)

Kraaaamar ♥