Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

fredag 19 oktober 2012

Härliga fredag !


Ja så är det !! Visst är han söt den lille killen på bilden,man blir liksom så där glad när man ser honom !

Jag har varit dålig på att blogga i veckan..men det har väl inte hänt så där mycket iheller. Något som glädjer mig extra mycket denna veckan är att Max blivit godkänd på matteprovet. Helt underbart !! Äntligen, han har också jobbat på bra och det måste kännas som en seger för honom. Grattis Grattis Max !!!

Tränat har jag också gjort...Förvånade  ??  När så klart inte !

Poppis...ja den busen är både här och där emellan åt.
I morse stal han min ost från min "bilmacka"...fast jag får väl skylla mig själv i det läget. Jag ställde nämligen ner kaffemuggen och "ostamackan" i trappan och  vips...så var den lille "tjuven" framme.


I morgon rivstartar jag dagen med ett pass "pump" på gymmet, sedan är det hög tid att plocka undan trädgårdsmöbler och dyligt inför vintern, senare på kvällen är det dags för Poker igen och ikväll hålls turneringen hemma hos "Haggi"... skall bli kul att se hur dom bor.

H & P kommer hem till oss ikväll , Herr Ericsson står för maten idag !!
Ha en trevlig fredagskväll  !!

P & K
S

Inga kommentarer: