Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 16 oktober 2012

Ladies Night

Tjihoooo !!

Helene ringde mig på jobb kl 15:10 - Vad gör du i kväll ??
- Jag skall städa, packa, baka Pizzabullar till i morgon ....Varför ?
- Vi har en biljett över till kvällens Ladies Night !! Vill du följa med ?
- Ähhh....Patrik är på kick off med jobb, Ähhh Max...Ähhh mat, Ähhh...
Jaaa, Klart jag ska !!
- Hämtar dig vid Statoil kl 16:30 !!!

-Shit Assååå...nu blev det bråttom, packade ihop på jobb och stack vid halv 4...
ringde Max tusen ggr på väg hem - inget svar...amen  !!
Nä hä...vad gör jag nu då...vad hemma vid 16 och Max stegar in 16:10 (puuuust)
Yes !!  Mitt mamma hjärta slutade slå extra slag, nu kunde jag åka iväg utan oro.
Haj och i Vaj  !!

Det blev en mycket trevlig kväll tillsammans med Helenes arbetskamrater som ocks¨å var jättetrevliga, vi käkade en bit mat på La Couronne, mycket gott,jag åt fisk, Smörstekt Gös med pepparot mmmm underbart gott, och så choklad kaka till efterrätt, mums.

Sedan tog vi tåget från Triangeln till Hyllie, väldans smidigt !
Showen innehöll det mesta, bra artister, bra musik och ett härligt ös !

Tack snälla ni för att jag fick hänga på, och Tack Jessica
för skjutsen hem !!









P & K
S

1 kommentar:

åsa.p sa...

Åh jag missade det i år får ta det nästa år igen de e såå kul!!