Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 15 maj 2012

Sen uppdatering

Sorry folks litta sent, men här kommer den !

Fredagen var lugn, det blev "köbemad" så vi beställde Buffalovingar och Poppers från Millennium...mmm världens goaste vingar. 
 
Senare på kvällen var det dags för hockey, Sverige - Ryssland.
Vi såg den tillsammans med Helene & Pärra, hemma hos dem, eftersom de var i full gång med att packa inför sin golfresa till Portugal...Kul att träffa H & P så klart,  men annars blev kvällen varken sen eller lyckad eftersom Sverige förlorade....Kassa och usla domare och skadade Svenskar...Domarkåren borde verkligen ses över.

Lördagen startade jag på ABC- Hudvård för att avnjuta av
en Lyx ansiktsbehandling, som jag fick i present av mina fina "möhippe" tjejer när vi gifte oss


Det är sån njutning att bli ompysslad, jag njöt i fulla drag !!

Efter ansiktsbehandlingen tog jag mig en liten runda i stan för att köpa gåbort present
till finaste Jessica (vår gamla granne) som bjudit hem oss till sin nya bostad.
Så klart hittade jag ju lite kläder också.

Kvällen tillbringade vi som sagt hemma hos Jessica och tjejerna (Ellinor och Amanda)
Mycket god mat och dryck bjöds det på och så klart blev det mycket tjatter och skratt,
det e härligt att vädra sina tankar och åsikter och utbyta erfarenheter.

Söndagen rivstartades med ett pass Combat, därefter direkt in i affären och handla, sen hem och förbereda dagens middag (kalops mums) , sen ut i garaget för att rensa upp, och hämta in trädgårdsmöblerna, sen blev det tvätt av trädäcket, poolen dammsugas och oj oj oj... vad aktiva vi var, Patrik och jag.

Kl 16.00 iväg igen för nästa träningspass,  Piloxing....tjoho vad det går idag !! därefter hem och fixa till det sista på maten och sen avnjuta den gooooda kalopsen !! Sååå skönt med aktiva dagar !





Igår måndag, Vanlig tråkig måndag på jobbet...skönt att ha min träning att se fram emot då så klart, dubbelpass idag Pump och Combat.

Idag Tisdag...träningsvila !!

Hejsan Hoppsan Kalopsan :)


Ha de !

P & K
S

Inga kommentarer: