Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 1 maj 2012

A.W - Party - Valborg

Ja, nu blir det mycket att uppdatera er om, det har varit en händelserik vecka och helg.

Veckan flöt på som vanligt, jobb, träning osv. På fredagen var det dags för "AfterWork" med jobb, Angelica, Ewa, Jag, Bengan, P-O och Eskil. vi gick först och käkade på TGIF sedan gick vi vidare till Interpool och spelade lite biljard. På Interpool träffade vi ett par gamla arbetskamrater, Eddie och Ola, himla kul att se dem. Efter biljarden var klockan halv tolv och jag kände att det var dags att dra sig hemåt och spara på krafterna tills i morgon, så Bengan och jag tog bussen hem.


Idag lördag har Simon och hans kompanjon varit här och fixat till plattorna kring poolen så nu är det klart och morgon kommer dem och fortsätter med lite annat smått och gott.

TYROLER FEST !!
En oerhört kul fest så som det alltid brukar vara på dessa tillställningar arrangerade av
våra kära grannar ! Som vanligt blev det ganska så blött och en välbehövlig söndag med mycket vila kom väl till pass !



Fina Louise och jag


Jag, Marie och Louise
Söndag: Sega söndag oj oj men ack den som ger sig.
Morgonen blev väldigt lugn, men sedan tog jag krafter till mig och gick och tränade,
ett pass Piloxing sen blev det VILA igen

Måndag och upp och träna ett pass Combat sedan direkt till Bauhaus och köpa färg till den nya förrådsdörren som vi satt upp. Fram med penslarna och vips så var det klart.

Valborgsmässoafton är det ju också idag.

Valborgfirandet blev i år i Höllviken på Shakespear Pub, där Patrik, jag, Helene och Pärra mötte upp Ken och Lisa, Jane (Ken´s Syster) och Uffe och Britt.

Vi åt och drack gott, sedan gick vi hem till familjen Kvist på en eftersläckare.
Som sig bör i familjen Kvist anda, var det ju så klart tävlingar också. Först började vi med att spela kubb och i mitt lag var det Jag, Britt, Uffe, Isabell och Helene.
V började starkt...men fick se oss besegrade till slut :(


Sedan spelade vi "burk", dock inte i lag.
Jag och Jane delade förstaplatsen efter att ha besegrat Ken !!
Tog taxi hem och väl hemma blir vi inbjudna till fina Louise och Fredrik på en eftersläckare till.

Tisdag, 1:a maj välkommen

Idag har vi varit riktigt flitiga, vi har varit och handlat blommor och fixat till i trädgården, lite
lagom pysslande så där, lite dagen efter partajande.

Kort vecka väntas nu och hur skönt är inte det !

P & K
S



Inga kommentarer: