Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 5 april 2012

Träningsvärken...

Känslan av normal träningsvärk är riktigt härlig !
Det känns verkligen att man har gjort sitt yttersta och musklerna har fått arbeta.
Det är en känsla av ont , men på något sätt en kittlande härlig smärta, som jag inte kan låta bli att känna om den är mer eller mindre smärtsam !! 
Du vet man liksom "trummar" på muskeln så den kommer i rörelse,
och det kittlar och gör ont på samma gång...Ahhh härligt !!

Igår var det dags för Body Combat min favorit.
Marie är tillbaka igen...och vad innebär det ??
Jo, mina vänner det skall jag tala om det innebär blodsmak och svett !! Hennes pass är utöver de vanliga, den energin som hon sprider på passen är det inte många som kan uppnå.

Marie Carlander-Nordqvist

Jag vet bara en till som kan mäta sig med Marie och det är Lotta (som tyvärr har slutat på EC).
Lotta var min tidigare favorit när jag var hooked
 på Body Attack. Liksom Marie har Lotta det där lilla extra som
ger en extra skjuts på träningen.
Underbara instruktörer !


Lotta Persson


Min träningsvärk från  måndagen sitter forfarande i och det var väldigt tungt i början tills man blivit varm sen var det bara att köra på. Med Marie som instruktör glömmer man
smärtan och bara kör på !! Det är så roligt att träna.

Har funderat klart gällande Instruktörsbiten
 för min del...väntar nog med det tills jag känner mig mogen.

Ja nu nalkas Påsken och allt vad det innebär.
Framförallt är det sååå skönt att vara ledig, nu ska vi koppla av njuta och hitta på något kul.


Påsk Pussar och Kramar till Er alla

Glad Påsk...nu sticker jag till Blåkulla !

S

Inga kommentarer: