Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 3 april 2012

3-års jubileum



EnergiCenter i Vellinge 
Jubilerar och firar 3 år.





















Igår var det därför nostalgi på träningen och givetvis var jag
ju tvungen att köra båda passen !!

Body Pump Release 69 från 2009
&
Body Combat Release 39 från 2009

Bästa Ylva Bergendahl, som varit med sedan starten som intruktör höll i båda passen.

Det var ett härligt glatt gäng som tränade i går och stämningen var på topp !!

Nu väntar bara den fruktade träningsvärken efter Body Pumpen
och jag känner hur den tilltar i hela kroppen.

Det var evigheter sedan jag tränade "pump" och minns med
skräckblandad förtjusning vilken täningsvärk jag hade efter
mitt första Pump pass.

Jag skall försöka beskriva känslan.....
Träningsvärk - Nä - mer käslan att vara överkörd av
den största lastbilen man kan tänka sig, benen käns tunga som
betongklumpar varje steg är en pina, ovan på det
febervärk i hela kroppen, det var en mild beskrivning
av min träningsvärk efter mitt första pump pass någonsin

Som tur är har jag "tvingats" till en träningsledig dag i dag,
eftersom jag skall till Bästa Annelie och fixa barret, men
imorgon kör vi på igen.....Om jag kan vill säga !!


P & K
S


Inga kommentarer: