Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 29 december 2011

Nyårslistan.....

Copy/paste.....lånar denna av Colina !!




Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig några sådana...de håller ändå inte ;)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, så var det faktiskt, Camilla och Patrik fick en efterlängtad liten gosse Carl, Måns, Acki.
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du?  Usa, Jamaica, Mexco, Haiti, Grand Cayman samt Dubai
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? kommer sakna allt, resor, bröllop, men det är bara att blunda och drömma sig bort, 2011 har varit ett fantastiskt år !
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 10 maj , 16 Juli (Min Möhippa), 6 Augusti (Vårt Bröllop) stora dagar i mitt liv.
Vad var din största framgång 2011? Att jag lyckats med att sluta röka !!
Största misstaget? Har jag gjort några sådana ??? säkert några små, men inga stooora i alla fall
Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte sjuk (ta i trä) men just nu har jag en skadad vrist, men det är bara bita ihop och tejpa ihop så går det igen )
Vad spenderade du mest pengar på? Familjens resor
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja att äntligen få mitt efterlängtade bröllop med alla mina nära och kära runt om mig !! Underbart !!!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? "Utan dina Andetag" och "Du är allt" som sjöngs på vårt bröllop
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag, det har i allafall varit ett glatt år.
Vad önskar du att du gjort mer ? Tillbringat mer tid med mina nära och kära. luftat hojen lite oftare !
Vad önskar du att du gjort mindre? Tvingats besöka tandläkaren, fy för vad dyrt det blev många besök !
Hur tillbringade du julen? Tillsammans med nära och kära på Patrik sida
Blev du tillsammans med någon? Vad svarar man här då...Ja, Gifte mig ju i år !!!
Favoritprogram på TV? Så mycket bättre
Största musikaliska upptäckten? Laleh så himla duktig !
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kärlek av alla mina älskade vänner !!
Något du önskade dig men inte fick?  7 rätt på hästarna, fortsätter dock önska !!         
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Den firades hemma, ett "dubbelkalas" eftersom Johan och jag fyller år så nära varandra. ALLA mina/våra goa vänner var där !! Vi var totalt 29 st !! Härligt !! Love U
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Skulle kunna vara bättre på att träffa alla goa vänner.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011 ?  Hmmm.. den var knivig, har inget bra svar, är ju något mer "shapad" i kroppen! Min STIL = Träningsstilen :)
Vad fick dig att må bra ?  Min operation och mitt slit på gymmet har hjälp till för övrigt har jag en underbar familj och goa vänner som gör livet så mycket lättare !                                                                              
                                                                                  
P & K

S
                                                  

1 kommentar:

Cecilia sa...

Det var ett listigt inlägg ;) Kram Cecilia