Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 26 september 2011

Ännu en uppdatering på G

Ja, ja vet att jag är för dålig på att uppdatera, men jag skall skärpa mig.
Här kommer ialla fall lite uppdatering.

Veckan som gått.
Träning som vanligt både tisdag och torsdag, i onsdags var det också dags att fixa till frillan, ja fixa och fixa...utväxten behövde en liten tusch.

Helgen

I fredags var det pokerkväll hemma hos Staffan. 18 personer var vi denna gång och för min det blev det VINST !!!  Äntligen var det min tur.

Lördag, ja då var jag ju tvungen att göra av med pengarna jag vann :)
Helene och jag åkte till stan en vända och shoppade lite. Vi tog en sväng inom Buttricks för det är ju snart dax för fest igen. Årets fest har film tema som huvudämne. Vi hittade minsann lite grejer.
En snabb vända hem sen åkte H och jag på hockey Redhaws - Västerås. Katastrof !!! Förlust med 6-2 !

Senare på kvällen hade vi lite folk här hemma, H & P, Lasse, Kennet och Birte med barnbarnet Ronja. En trevlig kväll med grill, dricka och bad.

Söndag

En mycket seg söndag men de var bara att vakna till, lite pengar hade jag ju kvar sedan vinsten så jag for in till nyöppnade Stadium på Svågertorp och köpte lite nya träningskläder.

Summa sumarum har jag i helgen köpt jeans, tröja, kofta, träningskläder och en "tema" klänning till festen.... så skönt att handla utan ruinera sig :)

Med andra orden händelserik helg !
P & K
S


Inga kommentarer: