Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

måndag 7 april 2014

Längtar efter värmen

 
Yrseln har gett med sig även om det tog sin lilla tid och där med en massa övningar, däremot är det fortfarande skit med ögonen. På fredag är det dags igen att träffa ögonläkaren, hoppas hoppas att han/hon kan ge mig någon mirakelkur så jag kan fungera normalt igen.
 
Helgen har varit lugn, I fredags körde jag ännu ett pass Booty X-press och sedan blev det hemma mys, och lördagen startade jag morgonen med ett pass Booty X-press och sedan ett pass Combat, på kvällen blev det middag ihop med H & P och lite pokerspel på det.
 
Söndagen, en tur till Lödde "outlet" , blev lite nya träningskläder och en sommartröja, sedan iväg på träning, CX och BodyStep.
 
En härlig helg i många avseenden, men tänk så mycket bättre den kunde varit om mina förbaskade ögon var normala, kan säga att det vore önskvärt med lite hjälp uppifrån.
 
Nu längtar jag/vi verkligen efter våren och värmen. Det blev visst bara en kort visit förra gången "Mr Hottie" var och hälsade på. Jaja han ligger väl i startgroparna hoppas vi. Patrik var ute och kolla tempen i poolvattnet...Brrrrr 8 grader...inte så man längtar efter ett dopp precis.
 
P &K
S
 
 

Inga kommentarer: