Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 24 april 2014

Återbesök

 
 
Igår var jag på återbesök hos ögonläkaren. Yildis, som läkaren heter, var nöjd tyckte att det såg bra ut, och jag tycker det känns mycket mycket bättre nu än tidigare.
Hon kunde se att mitt vänstra öga fortfarande var lite irriterat på hornhinnan, så jag fick en annan gel som jag skall droppa i ögat ett tag till och sedan skall jag vara återställd igen...hurraaaa !!
Visus på Vä öga, är inte riktigt bra men det kommer förhoppningsvis att återställas
när ögat är fullt återställt.
 
 
 
Idag blir det besök på Gymnasiet i Skurup dit Max har sökt, Fordin och Transport är det tänkt !
 
Träning...näää det får stå tillbaka ett tag till, förkylningen dröjer sig kvar, och det är nog bäst att vänta lite till trots träningsabstinens !!!
 
P & K
S

Inga kommentarer: