Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 8 oktober 2013

Nytt kul pass...

Sedan mitt förra inlägg i bloggen har jag provat på ett nytt pass på EC. Eftersom Patrik var borta över natten i tjänsten passade jag på att köra ett dubbel pass i torsdags. Pass nr 1 Kick & Box (med Calle) som körde slut på mig...sen direkt efter detta, med 5 min paus emellan passen var det dags för Body Step !!!  Wiiii så kul...men svårt så där i början...men jag klarade i alla fall av "a round the World"
till slut ;)  Efter dagens pass var jag helt speedad, trots att jag var trött som bara den...Vilket kul pass måste prova nästa torsdag också... massor av nya "moves" att lära sig ! Kan tro att jag sov som en stock i natt !
 
 
 
 
 
Dagen efter dagen...Ajajaj nu kommer den...Träningsvärken !!
Träningsvärken är den bästa värken som finns då känner man verkliget att det man utövat ger något !
 
I lördags var jag och Max och köpte en ny cykel -  nu skall det cyklas :9 de andra vi hade har ju blivit stulna så nu får vi verkligen se till att låsa cykeln och kanske tom låsa in den om natten !
Patrik har haft vinden som sin arbetsplats i helgen -  sanering på gång !
 
Träning igen igår - Body Combat - Nya Releasen...den är riktigt kul men riktigt taskig mot min rygg! Jag hoppas att det vara är för att det nu är nya rörelser och vridningar som gör att det inte känns riktigt bekvämt.  Vila idag tisdag och på det igen i morgon - Combat igen och på torsdag blir det dubbelpass igen - K&B och sedan Body Step !!!!
 
Ha de !!
 
P & K
S
 
 
 
 

Inga kommentarer: