Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 12 september 2013

I'll beg you pradon.....



 
Ja, nu var vi där igen, dagarna går och ingen uppdatering !
Jaaa, jag får ta och skärpa mig nu, för söker uppdatera lite snabbt här så vi kommer ifall igen.
  
* 2 sept - Jag har varit hos sjukgymnasten och fått lite övningar för ryggen
 
* 2, 4 & 5 sept - Tränat både Combat och Box...äntligen !! 
 
* Dragit på mig en förkylning som heter duga,  och en hosta som inte är av denna värld.
 
* 6,7 och 8 sept - Ensam helg, Patrik iväg på Mässa i Köpenhamn fre - sönd.
 
* 7 sept Max och jag har sett fotboll, FC Trelleborg, Fotboll mot Rasism på Swedbank
 (Max kusin spelade)
 
* 9 sept - varit på föräldramöte i skolan
 
* Fått inbjudan till Dop för finaste lilla Stella
 
* fortfarande förkyld och hostig, har knappt sovit på flera dagar !!
 
* 10 sept - Besökt farbror doktorn och fått mirakel medicin mot hostan
 Cocilliana Etyfin, en riktig "Life saver"
 
 
File:Cocillana.JPG
 
 
* Sovit i natt !!!!!! Mirakel medicinen har hjälpt !!
 
Ja nu e vi framme till dagens datum ...
 
Ingen träning denna veckan tyvärr, men nästa vecka då kör vi igen !!
 
P & K
S
 


Inga kommentarer: