Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 21 maj 2013

Gårdagens happenings !!

Grattis Johan till MC kortet !!
2013-05-20



Igår var vi iväg på Företagsevent med jobb. Vi på Laserstans ingår i Sundet Investment ,
som består av Laserstans Tech Pro AB Skruva Teknik AB  BT-CNC Lego AB och Liedholms AB
Tillsammans med de andra företaget bussades vi runt på de olika företagen för att få se deras verksamhet och träffa personalen, för att sedan avsluta med att se fotboll, HIF - Elfsborg, matchen slutade med vinst för HIF 2-1, tur var väl det annars hade vi inte kunnat prata med vår VD som är HIF´are ända in i själen
 En mycket trevlig och intressant och uppskattad dag.


HIF - ELFSBORG

I väntan på avfärd

Lagom stort chassie


Biramage !!
  
Snart dags för machstart


Alla förväntansfulla åskådare

Mitt i allt detta skulle ju Johan köra upp, och jag satt och väntade, och väntade och väntade på sms hela dagen, jag var minst lika nervös som Johan var. När klockan närmade sig halv fem och jag ännu inte fått något sms kunde jag inte hålla mig längre och drog i väg ett sms..."Glad gubbe eller ledsen gubbe" och snabbt kom det till baka en massa glada gubbar på sms.....Åhhh slängde min på luren och ringde.
Grattis !! åhhh så kul varför har du ringt !! - Jag är på väg hem nu på motorvägen !!!!
har precis blivit godkänd !!
Förstå vilken känsla. Jag ryser i hela kroppen och minns när jag fick mitt mc kort. Jaaa, man hade väldigt bråttom hem till sin motorcykel som bara stod och väntade på en. Premiärturen blev med Patrik och en kompis till Johan, Edgarn, den klarade han med bravur !!

Härligt Johan !!  Kör nu med insidan, och se alla bilister som idioter i trafiken !!

P & K
S

Inga kommentarer: