Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 16 maj 2013

Aaaatjooo !!



Ja då var det dags igen !! Jag nyser och fräser om vart annat hela tiden. Tycker jag har varit förkyld av och till, ända sedan vi var iväg och åkte skidor i påskas. Jag brukar ju inte ha så långvariga förkyldningar, men denna är envis som attan. Ja, jag får väl proppa i mig både det ena och det andra mirkel medlet som finns på marknaden. Det tråkigaste av allt är ju att jag inte kan träna !! Träning är en färskvara och nu tappar jag allt och får börja om från början när jag frisknar till...Grrrrr !! Nä sluta nu gnäll, vad är en förkyldning ? - Inget mot hur vissa andra har det !!


Solen och värmen är här,  igår var det 22 grader helt underbart. Poolen är varm och go den också,
28 grader precis så som det skall vara, så blir jag nu bara frisk så skall det sola och badas för fullt !!



Nästa helg bär det iväg på MC, med härliga "Qvinns" till Varberg, vår årliga vår/sommarrunda.
Sol, bad och avkoppling, hoppas vädret är med oss heeeela helgen !

P & K
S

Inga kommentarer: