Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

fredag 1 mars 2013

Var hälsad sköna fredag...

Först och främsta säger vi Hipp Hipp Hurra för Frida idag !!
 Stort grattis Frida på din 8:e födelsedag !


Ett Grattis till min bror Robban som i går fyllde år,
är ju så klart också på sin plats Hipp Hipp !!




Ja, så var det fredag igen och ikväll skall vi fira Frida´s födelsedag !
I morgon bitti sticker Patrik till Italien  - en dag på mässa och sedan skidåkning resterande dagar.
Max åker med brorsan sin till Vallåsen och tränar inför V13 då vi åker till Branäs för en veckas skidåkning.

Jag då ... Ja, Combat träning på lördag fm, och på kvällen är det Pokerturnering hos Katti och Staffan.
På söndagen blir det fotboll, träningsmatch för Max hemma mot TFF, sen var det måndag igen och jobbevecka. Jag vet jag har varit dålig på att uppdatera er, men det har inte hänt så mycket så då är det svårt att skriva. Träningen har flutit på, har dragit ner 1 pass (kroppen behöver återhämta sig mellan passen) så nu håller jag 5 pass och veckan det får räcka. Tyvärr är det tisdagen som blir vilodag och det är igentligen den roligaste träningsdagen..Kick & Box med Ann-Sofie...kan hända att jag får smyga in ett och annat pass även på tisdagen när längtan blir för stor.

Hoppla här kom visst en motorcykel utan för mitt fönster....redan !! Visserligen skiner solen idag och man får vissa vårkänslor och det är ju trots allt 1:a Mars idag...men iiiiiii vad kallt det är och fyyy vad det blåster. Nä min lilla gröna Pärla får allt vänta någon månad till innan det blir någon remiärtur.

Ha en skön helg !

P & K
S









1 kommentar:

åsa.p sa...

Hälsa lilla födelsedagsgrisen så gott med en bamsekram=)
Ha nu en mysig helg!!
Kramisar