Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

onsdag 13 februari 2013

Thai massage....

Igår var jag och fick massage, Thai Massage (no happy ending hahaha) 

Natten till tisdagen kunde jag knappt sova, så fort jag rörde mig gjorde det så satans ont.

Var ?  Jo precis där... mellan skuldran och ryggraden och upp i nacken, precis där som det brukar göra ont och låser sig. Just nu är det mycket axel träning både på Combaten och Boxen så det har ju inte gjort saken bättre. Hur som helst...sidan om mitt jobb ligger "Friskvårdshuset" så jag ringde och fick en tid.

En liten späd Thailändska tog emot mig omgående, och det var bara att lägga sig på massagebordet.
Hon började så smått och känna igenom ryggen , när hon sedan hittade vart det var spänt och "hålt" (hårt) som hon sade böjade hon sin tortering. Hon hoppade upp på ryggen och tryckte till ordentligt längs med ryggraden...knak sprak !!! Oj "de e bla nä de knaka", sen gick hon lite mer in på djupet och hittade massor av "knutol" ( knutor) ...som det skulle "tyckas" på...TACK säger jag !!
Det behöves verkligen och nu dagen efter är jag mör, som om jag blivit överkörd av en ångvält. Känner fortfarande av det onda i rygg/nacke med det är långt ifrån så smärtsamt som innan jag fick massagen, så jag hoppas det släpper ytterligare. Ny tid bokad och då 1 timma istället för 30 minuter, så då kommer hon gå än djupare på det onda.









Ikväll är de fotboll Yeahhh !!

Go Red´s Go !!!


P & K
S

1 kommentar:

Anonym sa...

❤ Till dig också fina moster! Kramar från Brasilien