Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

fredag 15 februari 2013

Alla Hjärtans Dag

Vilken härlig dag det var igår ! Trött som vanligt kom jag till jobb men livades snabbt upp när blomsterbudet stegade in genom entren. Se så fina blommor mitt Hjärtas Prins, Min Älskade man skickat till mig


Upprymd av denna överväldigande överraskning gick jobbet som en dans, förutom då att min mail på jobb inte funkade...stööööörigt !!  Ja ja efter ett tag kom den igång och då ramlade det in mail...tråkiga jobbemail men se där.....!!!  det hade kommit ett mail från min finaste syster.
Oj Oj...överraskningarnas dag !! Vad som stod i mailen...Jo, jag får en dag tillsammans men min bästaste syster, där vi tillsammans sida vid sida får njuta av varandras närhet och samtidigt få ansiktsbehandling och allt vad det innebär!!

Underbaraste Älskade Syster, längtar så efter denna dag tillsammans med dig  !

 



 När man sedan kommer hem får man denna glada överraskning av finaste sonen !

Gulle dig Max !!


Jag då...jo presenter till mina fina här hemma fanns också så klart !

Vi avslutade denna underbara dag med att lyxa till det och äta "hämtemat" lite extra lyx i vardagen.
Vad lyckligt lottad jag är som har så många underbara människor i mitt liv !

Vilken härlig dag, hoppas ni alla också haft en lika härlig alla hjärtans dag !



P & K
S

Inga kommentarer: