Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 6 december 2012

...redan torsdag !


Häpp...Ja så var det torsdag och snart fredag och Julfest med jobbet.
Big Bowl vårt "favvis" ställe blir det i år igen...undrar egentligen hur många gånger vi varit där på Julfest....ja minst 10-15 gånger....men för min del är det helt okej...god mat och dryck och aktiviteter...kan det bli bättre ?


Körde in en sväng till Malmö igår efter jobb för att shoppa lite, ganska drygt nu när snön kommit och jag avskyr att köra när det är snö och halt men men shoppingen hägrade och...Nä det blev inte Emporia utan Mobilia...där trivs jag ! Inte så stort och framförallt så hittar jag där. Ja man kommer väl så småningom att lära sig Emporia också med det är ju sååå stoooort så det är lätt att gå vilse .
Jag köpte två par byxor och en topp..givietvis svart som alltid :) Svarta Sussie det e jag det, fast jag har faktiskt lärt mig gå i lite mer färgglada kläder jag har ju ett par röda och ett par gröna byxor minsann :)


Träning ikväll, Kick & Box.. "De e najs" !


Lördagsträningen har jag ställt in,känner att jag nog behöver sova den morgonen, så kanske ta ett pass på söndagen istället !

P & K
S

1 kommentar:

åsa.p sa...

Ha så trevligt på julbordet,,, det ska vi oxå !!