Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 6 december 2012

Doftar gott i dubbel bemärkelse

Kvällens aktivitet.... Kick & Box lika kul som vanligt och lika svettigt som vanligt...duschen nästa !
Apropå dusch !
För ett tag sedan beställde jag en ny produkt av shampoo, balsam och dushtvål som är speciellt framtagen för oss som tränar mycket. Eftersom jag tränar 5-6 pass i veckan går det hårt åt både hår och hud så jag bestämde mig för att prova.
Jag kom i kontakt med denna produkt via F.A.M.E Fitness & Wellness, ett gym i Trelleborg. Ägarinnan Sylvia är instruktör och har hoppat in lite då och då innan hon startade sitt eget. Jag provade det ikväll och nu får vi se om det är så bra som det .
En lite parentes är att jag inte hämtade ut detta direkt när avin kom i bredlådan. Jag fick igår ett samtal från Sylvia i egen hög person som frågade om jag fått mitt paket...det var nämligen så att hon hade fått ett sms från DHL att paketet inte var uthämtat...och att de hade haft problem med levernserna. Mycket trevligt initiativ av henne, det uppskattades verkligen av mig.
"Återkom gärna till mig om vad du tycker om produkten, positivt eller negativt är viktigt vilket som " avslutade hon samtalet !! Hoppla...så skall det gå till !!
Här är länkar ni kan titta in på om ni är intresserade.

Brr så här såg det ut i morse när jag körde till jobb.
Efter träningen hjälptes Max och jag åt att baka pepparkaksmuffins som han skulle ha med sig till skolan i morgon, mmmm så goda de blev.
Snart klara !!!

 Avslutningsvis kan jag avsluta med att berätta att både hemmet och jag doftar gott.

 Hemmet doftar av nybakade muffins och jag...Jag doftar Enjoy !!

P & K
S

Inga kommentarer: