Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 16 december 2012

Fredagsmys - Kalas - Söndagsmys

I fredags var det Patriks tur att "Julfesta", jag körde honom in till stan och Turning Torso där julfesten skulle äga rum. Johan, ringde och ville bli klippt och  Max var i stan med flickvännen så vi bestämde att vi skulle äta ihop och det blev Tacos. Hanna kom också hem lite senare efter att hon varit på bröllop (hennes faster).  Lite extra mys så här en fredag när man egentligen skulle varit ensam.

På lördagen kände jag mig inte riktigt kurrant och hoppade över träningen för att kurrera mig inför kvällens kalas. Andy och Emma var redan upp bokade, Hanna jobbade, men Johan var med när barnens kusiner, Emil och Ida firade sin födelsedag idag. Massor av god mat och dryck blev vi bjudna på.

Ida och Emil födelsedagsbarnen
 
 
Idag söndag har vi varit en sväng och handlat. Max och jag var i stan i hopp om att hitta vinterskor till honom, han är ju så kräsen och vi hittade inga som passade herrn, så det var bara att köra hem igen, Patrik och jag tog en liten sväng själv och handlade på Ica Kvantum på Emporia...riktigt fräscht och fint.
 
Just nu sitter jag och tittar på Filip och Fredrik som möter Dalibor Doder och Kim Andersson, kul söndagsnöje, bredvid mig i soffan litte goaste Poppis och myser.
 
Ha en go vecka nu närmar det sig dopparedagen med stora steg.
 
P & K
S
 


Inga kommentarer: