Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

onsdag 15 augusti 2012

Kräftskivor och party helger !


Nu är det kräfttider och mums vad jag gillar det,
dock slipper vi äta denna stridslystna
kräftan vi fiskade upp i Småland.

Vilket underbart väder vi har, synd bara att man måste sitta inne
och jobba,  man får ta tillvara på kvällar och helger så
gott man kan nu.
Min träning är igång som vanligt och det blir ju några pass i
veckan, men det är  blandat styrka och kondition
så det är väl avvägt.

Nu blir det några hektiska veckor framöver minsann, men det är kul när det händer något.

Kräftskiva på fredag, på Lördag - söndag skall jag iväg.
(Qvinns Båstad),
Helgen där efter Fest igen. Kräftor fred 31:a
 (Askgångens vänner),  och dagen efter 1:a Sept är det dags  att fira vår då nyblivna 40-åring fina Tina.
Helgen där efter hämtar vi andan, i alla fall jag (Patrik på mässa hela helgen) sen kör vi på igen.
Jessica "granne" kommer till oss 14:e, 22:a kalas hemma.


Är det kanske så här man känner sig då
efter dessa  helger ??


Sen väntar några lediga helger.....
så nu vet ni alla när ni kan bjuda hem oss... Ha Ha Ha !!


Yes!!  då ligger vi i startgroparna igen.
Redo, utvilade för nya äventyr !!



P & K
S


1 kommentar:

Jess sa...

Så roligt med mycket skoj inbokat! Kräftor är ju så gott också! Jag har också kommit i gång med träningen nu och det känns bra,jag har varit lite av en soffpotatis under våren...hahaha!