Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 19 augusti 2012

"Fan" tastiska helg.... 1

Summa sumarum har jag/vi haft en helt underbar helg.
Laddat batterierna med massor av sol och underbara människor som ger en massor av ny energi.

I fredags skyndade jag mig hem efter jobb för att packa hojen inför lördagens
 "Qvinns" helg i Båstad.

Väl färdig med det var det dags att göra sig i ordning inför kvällens kräftskiva som i år hölls hemma hos Grönlunds. För min det blev det ju lugnt eftesom jag skulle upp och köra kl 07:30 dagen efter.

Jag lämnade partajet redan kl 23:30 för att gå och lägga mig, men när jag lagt min började magen att göra uppror och jag mådde pyton,  och jag fick besöka toa stup i kvarten och somnade inte förrän vi 3 halv 4.....och här får vi faktiskt skylla på kräftorna eftersom jag inte drack ngt nämnvärt.

Några bilder från kräftskivan. (lånat av Helene)

Då var vi igång !


Barnen har också tagit för sig !

Kul med kräftor eller hur Tina ?

Jessica, Sofia och Björn

Mums !!

Johan var minsann också med

Jessica och Frida
Vackra töser !

Caroline, Helene och Patrik
poserar inför kameran

Pärra, skiner i kapp med solen


Peka inte Staffan, den kan vara laddad !!

Glada miner


Annelie och Lasse diskuterar för fullt






Barnen hann med ett kvälls bad innan det var hemgång
 

Tusen tack till Fam Grönlund för en tyvärr kort (för min del)
men mycket trevlig kräftskiva.

P & K
S


Inga kommentarer: