Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

söndag 29 januari 2012

Trevligt - Kallt - Urlakad


Ja verkligen, i fredags var vi på Bishops i Malmö med ett par kunder (Anne och Cecilia) som även jag har träffat och umgåtts med på Zeiss resorna utomlands. Det bjöd oss på en helkväll med god mat och drycka som "bröllopspresent" , ja äntligen fick vi till en dag som passade oss alla.
Cecilias bror och svägerska (Paul och Ann-Louise) var också med.
Tusen Tack för en jättetrevlig kväll !



I går lördag spelade Max "Vellinge Cupen som i år spelades utomhus.
Ja, man kan undra vem som kommit på den brillianta iden att den skulle spelas utomhs !!!
Det var verkligen kallt....IS KALLT !! som förälder har man äran att ställa upp och stå i kiosken under Vellinge Cupen och den var så klart utomhus den också.
Max spelade sin match kl 15 och vi skulle stå i kiosken kl 16:30 - 19:00
Jag var så stelfrusen efter matchen att jag avvek och lämnade ansvaret till min käre man som ställde sig i kiosken och frös. Stackarn var så frusen när han kom hem.

Vi var nerbjudna till Casa Apostolovski-Ericsson på Tapas...mums så gott.
God mat och dryck. Själv tog jag det lugnt i dag och körde hem, träning imorgon :)


Idag på träningen tog jag fullständigt slut...i mitten på passet kände
 jag bara att jag tappade orken och blev t.o.m snurrig ett tag, orkade inte slå ett slag till.
Jag var tvungen att stanna upp och hämta andan och dricka lite, sen fortsatte
jag träningen men kunde inte gå för fullt.  Jag känner mig fortfarande ganska urlakad och orkeslös, men vad gör väl det jag kan både stå, gå och springa !!

P & K
S


Inga kommentarer: