Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

tisdag 17 januari 2012

Något lugnare...

....blev denna natten, hörde inte Rocky förrän vid 06 tiden så det var väl okej,
 när man ändå skulle upp och jobba. Hoppas på ännu en natt med god sömn.

Ja man var ju lite piggare idag och det orkades så klart med ett träningspass idag också, Piloxing !!
Jätte kul faktiskt och det bli säkert ännu roligare när man kan alla rörelserna. Detta pass genomförs barfota...Ja barfota vilkt innebär att jag har fått flera blåsor på tår och fötter...en vanesak kanske..eller snarare förhoppningsvis !!

Dra på trissor.....idag fick jag med mig Patrik också,
 igår köpte han ett gymkort, och nu skall jag jaga honom :) 
Patrik bokade sig på Indoor Walking pass men fick bara reservplats,
 så  blev ett varv i gymmet och lite egenhändig Indoor Walking.
Nytt Pass Indoor redan bokat imorgon och ett på måndag.
Bra Jobbat "Thats my man"  !!


Vilodag från träningen i morgon !

Ha De !!

P & K
S

1 kommentar:

Cecilia sa...

Full fart! Skoj! Christian har också börjat träna och jag ska småstarta lite snart, hoppas hitta lite Zumba här i stan =)