Alvin & Elisia

Alvin & Elisia

torsdag 12 januari 2012

Återhämtning


Oj Oj Oj...vilken slö helg det blev efter Ann´s 50 års fest !
Hela fredagen gick åt för att hitta tillbaka till
sitt normala jag igen..lördagen bara vila och filmkväll.
Dagarna efter har fick i ultra rapid men nu är jag på banan igen


Nu har jag äntligen vaknat ur koman !!

Jag är  full gång med min träning och har t.om lyckats få Patrik att komma igång.
Ja, vi får väl vänta och se, årskortet skall ju först fixas, när det väl är gjort tror jag nog att vi tillsammans kan sporra varandra till ett sundare leverne...i veckorna ialla fall !

För min del blir det träning 3 pass (Combat) denna veckan, nästa utökar jag
med ytterligare 1pass för då drar Piloxing passet igång.



Body Combat
Body Combat




Piloxing

Piloxing


I veckan har jag varit och fixat till barret,
lite mörkare slingor i och vips så blev det som nytt !
  


..... och naglarna har fått en liten uppfräschning också.



That´s all folks !

P & K

S

2 kommentarer:

åsa.p sa...

Så snyggt håret blev ni börjar det likna dej ju;))

Sussie sa...

Tack !! Ja visst e det fint 😉
Känns jättebra !
Kram